OPPS!

Jag kom på att jag har ju en blogg! Så HEJ! Jag tog bort alla gamla inlägg o nu ska jag försöka på nytt, men jag säger redan nu då att jag kommer uppdatera lite som jag vill. Jag är en lat liten filur och inget kul händer i mitt lilla liv. 
 
Just nu har jag nyss vaknat o ligger i sängen o drar mig innan skolan. Sjukt segt, jag orkar inte. Var inte i skolan igår pga min mens. Varför föddes jag som en tjej? Mensvärk suger. Aja, jag fick i alla fall choklad så jag ska inte klaga. Jag ÄLSKAR choklad och vem som helst kan nog intyga det. Jag är galen i choklad och har ätit det 24/7 det senate. SÅÅ GOTT! Aja, nu ska jag dra upp o käka frukost! PEACE OUT JAO! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0