HAHAHA hej :$

Jag hade visst en blogg, oppsie! Känner att mitt blogg humör går väldigt upp o ner så ni får hålla utkik här lite då och då för jag kommer inte uppdatera varenda dag, det kan jag lova redan nu! Just nu sitter jag i skolan och har tråkig matte, palla. Senare idag ska jag in till göteborg med min fina dansvän Kerry och våran fritidsledare Stina OM HON SVARAR I TELEFON. Det kommer bli mysigt. 
 
Igår tog jag årets första dopp med Emilia och jag tror jag dog. Ni hittar en video på det HÄR! 

Det var kallt och jag är den typen som INTE badar. Jag hade inte badat i havet på 2 år, det var lite scary. Aja, annars händer inget kul tror jag. Ska börja springa 4 gånger i veckan och träna basket 2 gånger i veckan som vanligt och försöka käka så lite godis som möjlighet MED UNDANTAG FRÅN CHOKLAD. Nä, nu kanske vi ska försöka jobba eller iallafall kolla på uppgifterna haha :c HARE GÖTT! 
 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0